HAYAT ENERJİ HATLARI

 @sedainanbak
VERİLERİMİZ
-Dijital Verilerimin Korunması ve Haklarım;

Bu konuda ne kadar bilgiye sahibiz?..
-Yada şöyle sormalıyım; toplumun yüzde kaçı bu konuya hakim yüzde kaçı konunun dışında tutulup verileri rızası dışında hacklenip kullanılıyor? Ve yüzde kaçı bu konulardan haberdar?

Toplum ikiye bölünmüş durumda.
Verileri hack'lenip kullanılanlar ve bu kişileri kullananlar! Birde maşa olarak kullanılanlar var tabi arada kalmış tabaka..
Ben bu kullanan topluma Zombiler ve yamyamlar diyorum. Çünkü ya zombi gibi peşimizdeler yada yamyam gibi etimizden sütümüzden faydalanıyorlar!
Ve bunu bizim Enerji akışımızla yapıyorlar.
Örnek vermek gerekirse;
Ben evimde balkonumda otururken hiçbirşey yapmama gerek bile yok, sadece dalgın dalgın bakmamla bile birileri tarafından hacklenmiş isem benim hayat enerji akışımı etrafımda bulunan komşular yada evimin yakınından geçenler bu projenin içindeyse eğer benim verilerimi rahatlıkla çalabilir kullanabilir. Ve HATTA benim yerime geçip benmişim gibi bile birileriyle konuşup yapay zekaya bu verileri ben konuşuyormuşum gibi aktarabilir!!
Benim adıma biriyle sevgiliymişim gibi yapabilir yada beni olmadıgım biriyle olmuşum gibi gösterebilir, benim özelliklerimi çalarak benim girmem gereken işlerin önünü kesip kendi tanıdıklarını yerime koyabilir! Ve daha bir çok akıl almaz konu böyle uzar gider...

Nekadar çirkin ve tehlikeli oyunlar değil mi?
-Evet..
Ama bunları yapıyorlar. Şu an bu sistemi kullanıyorlar ve piyasayı alt üst etmiş durumdalar!
- Ve bu suça alet olan insanlar bu olanları ne olarak görüyor? oyun mu zannediyorlar, egolarımı şişiyor? yada hangi kertede haberdarlar? Yaptıkları şeyin kötülük haksızlık hak yeme olduğunun farkındalar mı? Büyük resme bakıyorlar mı? Yoksa bize ne biz aldığımız paraya bakarız mı diyorlar? Öyle ise yazık! Çok yazık! Ve maalesef ki bir çoğu yazık olan kısımda..
Bu duruma derhal Devletler, Teknoloji üreticileri el atmalı! Teknolojiyi kendi silahıyla vurmaya kalkarsanız elinizde Atom bombasını patlatırsınız bu işin sonunda kazanan taraf değil kaybeden zarar eden taraf olursunuz! Çünkü yılan her zaman kendi kuyruğunu ısırır bunu unutmayın!
İnsan Hakları konusunda bu işte suçlu kimselerin cezalandırılması gerekiyor. Kimse kimsenin kölesi değil ve ben insanları bu kölelikten kurtarmak için uğraşıyorum.. tıpkı Atalarım ve diger peygamberlerin yaptığı gibi! 
-Allah derki ; bir köleyi azad etmek 1000 ibadetten daha hayırlıdır.
Ben bu inançla yetiştirildim kadimlerimdem. Ve şimdi bir kısım kendini bilmez insan yüzünden bir kısım insanın köle gibi kullanılmasına savaş açıyorum! Elimden geldiği kadar bildiklerimi paylaşacağım!
...
Konunun detaylarına indikçe akıl almaz oyunlar, taktikler ile karşılaşıyorum. 
Bir ev düşünün, bir araba düşünün yada binek bir hayvan düşünün..
Bunlardan biri siz olabilirsiniz!

-Nasıl yani?

...Şöyle; 

Sizin dijital verileriniz, düşünceleriniz, aklınızdaki sorular, hayaller, anılarınız, cinsel dürtüleriniz, planlarınız, aklınızdan geçirdiğiniz isimler ve daha aklıma getiremediğim herşey.. hepsi dijital verileriniz olarak kayıt altında tutuluyor. Bunu bir hesap makinesi gibi düşünün. Yapay zekanın gelişmiş versiyonu bu. Yaptığımız her şey burada kayıt altında tutuluyor! Bu insanlar bu yüzden kibirli kibirli böbürlenip Tanrı gibi davranıyorlar.. 
Levhi Mahfuz bizim havalarında uçuyorlar! Ama Tanrı birdir elbet bu kibirlilere kesecek bir hesabı vardır.
İşte bu bilgilerimizle biz onların bindiği arabaları, evleri vs.. olmuş oluyoruz MEALEN!!
Ama verdiği sıkıntı manevi rahatsızlık, enerji basıncı, negatif enerjilerin zararları haddi hesabı yok! Manevi tazminat açsak yeridir.
Onlar bizim sırtımızda dünyayı dolaşırken biz oturduğumuz yerde onların düzeni bozmasının açtığı zarardan, Ekonomik sıkıntıların ceremesini çekiyoruz ve dahası iş yapamıyoruz! Çünkü gelir kapılarını tıkıyorlar her şeyi ele geçiriyorlar ve bu kadar şeyi bizim ''Hayat Enerjimiz'' ile yapıyorlar..
Maşaların elinede 3 -5 kuruş verip onlarıda susturuyorlar ve bu iğrenç köle ticaretine ortak ediyorlar!
ŞİMDİ SORUYORUM?
-Bu olanların köle ticaretinden, insan kaçakçılığından NE FARKI VAR?
Tek Fark;
Mekan Zaman!
Yine Kötüler başta! yine insanlar köle!
...
Seda İNANBAK

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Görüşlerim-Röportaj 1

FOKUS