SİBER ZORBALIK VAKALARI

  ''HERKES YER İÇER HESABI SEDA ÖDER''

''Sahtelikler içinde doğruları arayıp bulmak, samanlıkta iğne aramak kadar zordu benim için..
Ve ben o iğneleri tek tek bulup çıkarmak için uğraşıyorum.''
Tüm çabalarıma rağmen ''SAHTE'' boş durmuyordu. Her gün yeni taktikler geliştirip karşıma dikiliyordu.. 
  Her gün yeni bir şekliyle, yeni bir mekanda karşıma çıkıyor yeni bir bedende can buluyordu¿! Çünkü insanlar gönüllü kurban olmuşlardı sahte için. Ve asla asla vazgeçmiyorlardı boş zamanların kurbanı olmaktan!!
Onlar verdikçe kendilerinden, SAHTE daha da gelişiyordu. Artık önüne kattığını alıp götürüyor bir çığ gibi büyüyordu.
Dünya kadar olmuştu. İnsanlar ise bu bataklığa batmış zevkten sarhoş olmuşlardı. Haram tatlı gelmişti, birilerinin hakkını yemek, sömürmek baldan tatlıydı o insanlar için! 
-Nereye çıkacaktı bu uçurumun sonu? Hiç düşünmedi kimse!
...
Ben..!
Ben kim miyim?
Sahte, nin önüne katıp çığ gibi bataklığa sürüklediği insanların peşinde koştuğunu DOĞRUYUM Ben!!

-Doğru Ne mi?

Herkesin sustuğu anda gelen 'İlham'
Herkesin geçtiği yolda 'Akan Su'
Herkesin yediği içtiği mekanda çıkan
 'Bonus puan'

-Nasıl oluyor böyle bir sistem? Ve beni nasıl dahil edip sömürüyorlar!!??

Çok düşündüm çok araştırma yaptım ama piyasada öyle büyük bir gizli bilgi ağı var ki boğazlarını kessen söylemiyorlar kendilerinden olmayanlara! (Keselim ozaman) Ve her giren bu oyunun içine (bahis, borç, kara para, ponzi) artık adına her ne koymuşlarsa. Zincirin bir halkası olmuş oluyor! Ve bu kişiler ajan gibi piyasanın patronlarına veri aktarımı yapıyor.
Tabi bu verileri babasının hayrına kendinden yapmıyor. Ben ve benim gibi sömürülen insanların verilerini çalıyorlar. 

-Bu veriler neleri kapsıyor?

Bu veriler benim aklımdan geçen düşüncelerim, o gün ki sosyal aktivitelerim, gezdiğim mağazalar, sokaklar, bindiğim vapur, gittiğim semt, şehir, ülke, sevdiğim veya sevmediğim herkes, telefonumda yaptığım bütün işlemler gezindiğim siteler, baktığım profiller, başvurduğum işler... ve bunun gibi binlerce verim bu piyasanın sosyetenin, sanatçıların, futbolcuların, siyasetçilerin kullandığı veri bankasına aktarılıyor! 
BENİM BILGILERIM !!
aklımdan geçen fikirlerim; aynı anda televizyondaki program yapan bir spikerin kelimelerine dökülüyor ve ben O haberleri izlerken kendi düşüncelerimi, söylediğim sözleri, konuşmalarımı duyuyorum televizyondaki kadından /veya adamdan!
Dahası yaşadığım hikayelerim dizilere senaryo olarak geçiyor değiştirilmiş dezenformasyon olmuş haliyle. Eminim bunu yapay zekaya yazdırdıkları için böyle oluyordur! 
senaristler peşimde dolaşıp telefonlarımı direk dinlemiyorlardır umarım! Yoksa benim evde konuştuğum kelimeler konular yaşadığım hikayeler nasıl oluyorda dizi repliklerine geçiyor? 
Bazen;
Sokakta yürürken yada markete gittiğimde, bir alış veriş mağazasında peşime takılan kadınlar (kapalı, açık) yada, yaşlı amcalar, sıradan insanlar ajan gibi beni takip ediyorlar bazıları fotoğrafımı çekiyor yemek yediğim mekanda bazısı benmişim gibi yaptığım eylemleri telefonda konuştuğu kişiye benim yerime geçmiş gibi beni canlandırıyor! Abi şakamısınız siz? 
Evet beni rahatsız ediyor!
Hem psikolojik hem fiziksel!
Boynumdan, Sırtımdan aşağı kaynar su dökülmüş gibi sıcak basıyor ter boşalıyor! Çünkü 'SİBER HACK' lemeye maruz bırakılıyorum!! Ne yediğim yemekten birşey anlıyorum ne gezdiğimden ne aldığımdan! Her an Siber zorbalıga maruz kalıyorum! 

''HERKES YER İÇER HESABI SEDA ÖDER!''

Piyasa SEDANIN verileriyle şişiyor şişiyor şişiyor...e ee sonuç? hepsi kara borsa! 
Gayri meşru işler! Sonuç: batık ekonomi zenginler ultra uçmuş piyasa süper dönüyor! Seda batık ! seda gayri meşru ! seda batmış!

Ehh sizinde Allah belanızı versin bizahmet..

Ben bunları niye sizin gibilere haber veriyorum belki bu adaletsizliği durdurursunuz diye.. Ama sanmıyorum ya ! Siz belanızı bulmadan bitmezsiniz! 
Görüyoruz haberlerde bazıları sırayla buluyor belasını işte piyasayı çevirenler bunlar! Tek tek kurtuluyoruz sizin gibilerden!

Yazan: SEDA İNANBAK
(Gerçek yaşananlardan aktarılmıştır)





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HAYAT ENERJİ HATLARI

Görüşlerim-Röportaj 1

FOKUS