PROFİL

 Herkese merhaba,

Son zamanlarda sevgili okurlarım'ın ve çevre'nin beni merak ettiklerini, bunun için de belli kalıplar ile anlatmaya çalıştıklarını ve beni tanımlamak istediklerini farkettim...
Bu sefer de kendi portremi oluşturmak için blog açtım..:) 
*umarım merakları gideririm;)

Ben, Seda İnanbak
13 Haziran 1981 de İstanbul/ Fatih ilçesinde doğdum. Çocuklugum ve okul yıllarım Fatih ve Eyûb semtlerinde geçti. Daha sonra ailemle Anadolu yakasına yerleştik. 
Eskişehir"Anadolu Üniversitesi" Grafik Bölümün'den mevzun oldum. İş tecrübelerinden sonra kendi Reklam Ajansım ''REdKit'' i kurdum.. Gazete yazarlığı ve Tasarım, Afiş, Reklam Tanıtım çalışmaları yaptım..
Hayatımın belli bir dönemine gelince bir şey ''TırK etti''! Ve bir anda herşeyden vazgeçtim! İşimden, arkadaş çevremden, sosyal yaşantımdan, Aşık olduğum adamdan.. kısacası Sil Baştan oldum.. dolabımdaki kıyafetleri attım, değerli taşlarımı, takılarımı kısaca geçmişte kalan herşeyi bir anda çöpe attım! Ve kalbim'in mezarlığına gömdüm. Her Şeyi..!

Her zaman dans etmeyi ve Tiyatro da oynamayı isterdim ve /Kadıköy Barış Manço/ Merkezin de Tiyatro eğitimleri aldım. Aynı zamanda dans eğitimlerime devam ettim.. Bu arada reklam ajanslarından dizi, klip, reklam gibi teklifler geliyordu, bir kaç kez değerlendirdim fakat yarıda bıraktım. İçimde bilmediğim bir his beni çok uzaklara çekiyordu. Ruhumdan gelen bir sesti bu.. Hindistan'a gitmeyi düşündüm ve oraya yerlesmek için arastırma yaptım. Ve Gittim...

-Tabi aradığını buldun mu? 
Diye soracak olursanız insan kendinden kaçamıyor!! Derim...
Kendinle başbaşasın bir yerde ve sen nereye gidersen ruhun varlığın,, tabi peşinden sıkıntıların da seninle geliyor..!
Ama farklı, Ruhani bir deneyim oldu benim için Hindistan. Ve dostluklar edindim halâ hatırımı soran.. Ruhani olarak hâlâ beni oraya bağlayan bir bağ oldugunu hissediyorum ama çok uzak!! Sanki beni kaybetmiş,, ruhum'un annesi gibi bir his....

Tabi sonra Türkiye'ye geri döndüm burada tekrar hayata bağlanmak için çaba sarfettim.. 

Aşk hayatımı soruyorsunuz biliyorum..:)))
Parçalı bulutlu, Fırtınalı bir günde güneşlenmek gibi bir şey derim.. pek şansım yok! bende Asi bir kadınım! Biraz duygusal biraz Amazon, hem kırılgan hem kıran bazen de kırılmamak için kendini kabuklara kapatan çekingen kaçak bir yapım var! Yazılarım kadar kendim cesaretli değilim yani Aşk konusun da.. Platonik sevmeyi seviyorum.. ''Rabbimin Aşkını'' arayan bir kalbim var.. Platonik hoşlandığım bir erkek bana teklif ettiği zaman soğukluk geliyor. Tekrar ısınmam için zaman gerekli falan çok karmasık bir ''prototif'im'' benim gibisi yoktur bu dünyada sanırım. Kendim bile, kendimi konuşmaktan yoruluyor bazen..:D
 genelde kaçan ama hep kovalanan tarafım.. bu yüzden yalnızım:)) 
free girl hesabı!.. tabi böyle deyince beni çapkın bi kız sanıyorlar. Tam tersi içine kapanık biriyim yalnızlığı evde oturmayı seviyorum. Sanatımla meşgulüm daha cok... Yazı yazıyorum, resim yapıyorum vs.. Dans etmeyi çok seviyorum ve müzik aşığıyım.. tabi şarkı söylermisin diye sorsanız sesimi hiç beğenmiyorum egitime ihtiyacım var ses ve nefes olarak..  
Gelecek planlarım;
Senaryo yazılarım var onlar üzerinde düzeltmeler yapıp yeni bir şeyler ortaya çıkartmak istiyorum.. belki ilerde kendi Filmim'i yaparım kimbilir!
Yazan /yöneten /oynayan 
Seda İnanbak :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HAYAT ENERJİ HATLARI

Görüşlerim-Röportaj 1

FOKUS